geeeeeeeeeeeet

VILL OXÅ TA STUDENTEN!
Har 6 vänner som tar studenten iår. Blir liiite tajt med alla mottagningar man ska gå på men det ordnar sig nog ;)
Kul blire iallafall! Hoppas det är fint väder, pallar inte stå ute o frysa, och pallar definitivt inte fuktighet eller regn!
Ge oss bra väder imorn, för studenternas skull! Det regnade vid typ 5 :/

Nä...nu är jag irriterad på min lugg som åker fram i fejjan hela tiden :P

ASSÅ! Jag är så himla sur.
Fick ingen middag idag heller (det händer ofta, de glömmer ofta att ropa på mig) bara för att jag inte kunde hjälpa pappa att duka just då när han ville det. När jag sen var klar och skulle ner o äta så är det inte dukat åt mig o de hade ätit upp. Om man inte har tid att hjälpa till har man heller inte tid att äta...enligt honom :S Men guess what?! Jag hjälpte andra som behövde min hjälp. Dom tkr jag e självisk...hah! Straffet man får för att man inte lyder order är att man e utan mat tydligen...fine, I don't want it anyway. Klarar mig gott o väl på mina egna matlagningskunskaper. Aja, en dag närmre att jag flyttar hemifrån iaf.
De säger att de känner mig...jag bara skrattar. Ett skämt är vad det är.

Nu regnar det igen...GET! -.-

//Elida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0