godnatt ♥

Jag är heeeeelt slut och ska precis gå och lägga mig. Fast först tänkte jag bara snabbt berätta lite om min helg.

Fredagen började såklart med skola. Efter det drog jag hem och pluggade lite, sen kom Marcus hit. Vi åkte till sigtuna en sväng och stötte på Victoria, haha asså den där människan måste ju vara en av de skummaste personer som finns! Sen drog vi iallafall tillbaka till mig och han lagade jättegod mat till mig. Efter vi ätit drog vi hem till hans pappa och såg på "The Notebook" (yes, jag har äntligen sett den!!! It was goooood). Så "sov" jag över där. Sen idag på dagen så såg vi på "Top Gun" (äntligen har jag sett den med!!! Också gooooood!!) och drog till Sundbyberg (tror jag?) på moppen.
När jag kom hem så skrev jag det sista på historieuppsattsen (nej, jag hann inte klart i tid =/) och sen så ringde jag Carro (som jag hade planer med); "Du bjuder mig på middag va? ;)" sa jag, sjukt taggad. "Men vadå? Jag är i kungsängen, jag kan inte vara med dig ikväll.". NEHE, fucking great tänkte jag, och smällde på luren . Nästan.
Sen kom mamma hem, och hon hade köpt MARABOU KOKOS till mig!! Då blev jag genast på bättre humör och bestämde mig för en myskväll med mami :) Vi lagade jättegod (!!) mat, spelade kallaha och sen såg vi på Mr. Bean. Holymaccaroni, vad vi skrattade, haha! Mamma har så konstig humor, och jag satt mest å garvade åt henne. Väldigt trevligt har vi haft det ikväll iallafall, men nu är jag sjukt trött och har massa sömn att ta igen från igår..

GODNATT
josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0