herbert ♥

Godermorgon skönisar. Just nu sitter jag på golvet i mitt rum med en 1,5 liters fanta i ena handen och datan i andra. Känner mig som luffare nummer ett! Har iallafall slängt ihop en kladdkaka som står i ugnen, yummeeey! Ska nog göra lite chokladpudding oxå. Blir det en bra kombo tro? Tillsammans med ett stort glas oboy och sprutgrädde? Hahah, fyfan va tjockt. Snart kommer Carro och ungarna över iallafall, så jag ska inte äta allt själv.. hehe =P

Slänger in lite music också, enjoy;


♥ josse

Kommentarer
Postat av: elida

AAAAAAHAHAHAHAHA AAAAAHAHAHAHA HEEEERBEEEEERT! <3

2010-05-16 @ 14:52:33
Postat av: josefine

hhahahah, ÄLSKA HERBERT!! :D<3

2010-05-16 @ 20:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0