hm

Vaknade 11 idag. Tänkte lägga mig o pressa på gräsmattan men d e för molnigt för d :(
Får vänta på att syrran kmr hem så jag kan dra o sola för det behövs verkligen, verkligen. Nu när jag färgat håret och min mineralfoundation e slut så ser ja sjuk ut :( nästan.
Men jag vill va brun, riktigt brun! Sen håret asså...d e en fööör varm brun. Jag vill ha en kall mörkbrun så d näääästan näääästan nästan e svart. Kallt ska d va iaf. Inte ngn varm som inte passar m vissa kläder/nagellack osv. Göh...får vänta till studiebidraget. Undrar hur mkt min räkning kmr va på, måste kolla.

Har glömt känslan av att sova skönt, sova ut riktigt. När jag vaknar känns d som att någon sparkat på mitt huvud o tömt mig på kraft. Så ska d inte kännas lr? Äter jag fel? Dicker jag för lite? Ligger jag fel? Kanske dags för nya täcken, kuddar? Kanske dags för en helt ny säng? JA! Inte långt kvar för det. Kommer nog ligga i en dubbelsäng med Jennifer i ett år. Med ett lakan till täcke pga värmen. Kmr kunna sova ut, varje dag i ett år. Plugga när jag vill, vakna när jag vill, äta när jag vill. Lägga mig när jag vill.

Somsagt, det är inte långt kvar nu. Inte långt alls. På fredag är det 6 veckor. Insane...

//Elida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0