intellektuell skolkning

Shosan alla balla läsare.
Ni har väl kollat länken i inlägget under dethär? Om inte, DO IT! :D

Jag sitter iallafall inne på biblan i sollentuna atm. Fyfaasen vad jag känner min intellektuell alltså! Sitter här i min vuxen-jacka med en fet latte i ena handen och en proffsig bärbar dator i andra. Typ. Det enda som fattas är ett par glasögon, haha! Elida är duktig och ska hålla sitt svenska tal, medans jag sitter här och *host*skolkar*host*. Men om jag får säga det själv så är det här ett av de bra sätten att skolka på. Lixom hallå?! Jag befinner mig på ett bibliotek. Jag tror världen kan göra ett undantag för mig, och tycka att jag är duktig som skolkar på ett bibliotek. Nog om det, nu ska jag skriva om seriemördare.

Wish me luck
josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0