läs inte om du inte vill bli äcklad

Igår kväll/natt hängde jag med Salem, Oskar, Winta, Lizzie och Marie för vi skulle fira att Salem fyller år på söndag (min bäbis växer så snabbt... Åren bara flyyyger iväg *buhu*). Vi typ gjorde iallafall massa saker, sen drog vi ut ett tag och så. Efter ett tag så drog Oskar, och sen drog Lizzie och Marie, medans jag och Winta va kvar hos Salem och sov över där. Efter ett tag när vi hade somnat så hörde vi att Winta lät skit konstigt (okej, jag varnar känsliga läsare, haha. Skyll dig själv om du läser), och de visade sig att hon låg och spydde i Salems säng (Thankgod att jag låg på golvet..). Vi ba "WTF?!" och Salem började skrika på henne, för hon låg bara kvar och fortsatte! Efter ett tag så gick hon upp, och fick typ städa upp efter sig. Jag och Salem kunde inte sluta garva! Hahahah, asså hur random? Och Winta ba "Jag märkte ingenting, jag hade bästa drömmen! Varför väckte ni mig?!", - typ "för att du SPYDDE?!". Asså stört! =P

Jädrans fräsht inlägg, men vafan! De va så kul, jag va tvungen att skriva de, haha!
Idag ska jag dra till sigtuna och se på Julles och Ivars bands spelning med Antwan och Freddie, och ikväll ska jag se "Robin Hood" på bio med Jullieboy! :)

♥ josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0