måndag 10:e Maj

Tja!

Kom hem halv 6 idag för att tåget var liite sent och jag fick ta kvart över 5 bussen hem :)
Idag har jag hållt tal i skolan o det gick super, d går bara bättre o bättre för varje gång. Bestämde mig idag, efter ett erbjudande från min engelsklärare, att tenta av Eng B! Hon tror jag klarar av det, det gör jag med...!

Känns dock lite konstigt att ha små naglar! :o Tog ju av alla igår...:(
Imorn ska ja träna fett hårt asså! Jag ska bli svettig, jag ska bli skakis, jag ska få träningsvärk! LOVE.

Haha, jag brukar aldrig slänga in en sk. "Dagens Outfit" men nu gör jag det när jag ändå tagit kort o suttit här o sorterat och fört över bilden från mobilen :)



Ser ni att jag står m ett glas juice? Det är för att jag inte har ngn termos kopp och hinner inte fixa te på morgonen :( Har precit bett pappa köpa en, och pepsodent white now förstås!

//Elida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0