nattsnack

Hahaha, Elida.....
"ÅHHHH vill bara pussa på dom o krama sönder dom tills dom dör...vill göra dom till små gosedjur som ja kan leka med o krama sönder! Gosh I love them..."
Eh, okej... PSYCHO-ALERT?! Heheh. Fast jag förstår vad du menar. Gooosh, miss 'em 2.

Jag och Julius har ju en eventuell våldtäckt (aka. våldtgästning) på G hos Freddieboii. Kan ske precis nääär som hellst. Mohahah. Fun.

Btw, så JÖVLANS skönt att vi är lediga imorn! Dåååå ska jag baka scones och städa mitt rum. Plus plugga massor och vara ute i det fina vädret. *Åh du vackra önsketanke*. Nämen jag vet ju själv att de inte kommer vara så. Jag kommer säkert sova för länge och få en fet huvudvärk pga det, och sen stanna inne hela dagen och glo på dåliga filmer. Eller något. VI FÅR SE helt enkelt :)

Nu ska jag icke gå och lägga mig. Får se vad jag hittar på för bus, för morsnick (alltså min madre) är ju på kryssning. Högljuda aktiviteter står på schemat denna wünderbaum;a onsdagsnatt!!
(och tänk inte för kinky nu när jag säger "högljuda aktiviteter")
♥ josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0