nuuuutt! :D

Shosho, jag orkar inte skriva värsta texten om igår. Slår vad om att ni inte pallar läsa en heller, så de får bli lite .. vad heter det? Stödord? Nä..! Nyckelord!! Japp.
Nyckelord och bilder:

Jullegull, moppe, ica, massa chokladpudding, familyguy, HIMYM, gamla bilder, bra musik, grillad asgod mat, mer family guy, mer musik, meeed mera.

Mycket trevlig dag/kväll. Har inte varit med jullegull på 10000 år känns de som!
De va väldig kuwl.
  

Bild på the sötnosar ;) Vi va väl runt 3 år kanske?

Nu ska jag göra iordning en feeeet hamburgare och senare ska jag se "Terror on Elm Street" på bio med Sailorbabe (aka. Salami aka. Buppis aka. Sailor Moon aka. Salemos aka. Saylis aka. Seysey aka. Sally aka. Selma aka. Semla aka. Salem).
Jag ville oxå se på "The Last Song", men Sailor är inte taggad på Miley Cyrus, så de får väl bli en nedladdning sen när den kommer ut på nätet..

josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0