plugglista

Okej, ni som läser kommer inte bry er ett skit om detta inlägg, men jag skriver det inte till er, jag skriver det till mig själv!
Annars kommer jag aldrig hinna med mitt plugg och hålla koll på vad som ska göras! ;)

Idag - Öva på svenskatalet massa gånger och läs till minst sida 151.
Måndag morgon - Åk tidigare till skolan för att plugga på franskan (som ligger kvarglömd i skåpet)
Måndag eftermiddag - Plugga på biblioteket i x antal timmar, läs ut boken och skriv minst en sida om ungdomsbrottslighet.
Tisdag - Plugga på biblioteket i x antal timmar, skriv klart samhällsuppsatsen, 3-5 sidor!
Onsdag - Svara på religionsfrågorna, ca. 2-3 sidor + gör matteuppgifterna!

Då borde jag hinna va? Är bara lite tvekis på boken, men jag har ju sett filmen så jag kan själva grund storyn och jag tror jag kan svara hyffsat bra på frågorna.
Resten är en bagatell om mina uträkningar funkar ;)

♥ josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0