pride and prejudice

Eftersom jag antar att jag inte kommer hinna läsa ut boken "Pride and Prejudice" så laddade jag ner filmen. Som en back-up typ. Nu har jag precis sett den, och typ alla jag har pratat med som har sett den kommer tycka jag är typ puckad eller någonting, för jag tyckte att den var helt otroligt fin! Jag brukar verkligen inte gilla drama eller gammeldags skit, men asså wow. Jag blev typ jättetaggad på att läsa boken nu, haha!



Men innan jag läser mer så ska jag försöka få lite samhällsuppsats skriven!
Nu är jag sjukt taggad på livet! Älskar filmer som gör mig på det här humöret!
I really really liked it.

♥ josse

Kommentarer
Postat av: sofia

can i kanske borrowa din movie?!?!? <3 <3 <3

2010-05-30 @ 20:31:19
URL: http://sofialindens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0