pruttkorv

AH ja e helt slut efter att ha städat hela huset (igen) efter typ de 20 pers som va här igår :o
Vi såg eurovision, röstade på Israel och sen såg vi Forrest Gump! :) Han e ju för söt...men liiite långtråkig.

Vaknade o förväntade mig sämsta vädret o sen ser jag att d e 20 grader o typ blå himmel ?!
På med klänningen upp m håret, här ska chillas!

Äter Billys...mamma o pappa är i norrland. De är borta varje helg nuförtiden, skönt! Men då lever ja på billys...o gurka...o ben&jerry's ooooooooch eh juice :P Donken idag blire nog.

Har lite panik eftersom jag inte hunnit läsa boken alls! Och min psykopatuppsats är inte klar så det blir definitift en pluggdag imorn, måndagar är perfekta!

Besos //Elida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0