pussii

Idag slutade vi klockan 9... Haha, vi skulle ´bara ha betygssnack på engelskan (jag fick MVG!!!! Elida oxå!!!!) :D sen fick vi dra hem. Jag o Lidl satt och pluggade ett tag i skolan, sen drog vi och åt på Lilla med Nadja :) Nu sitter jag på biblan vilket jag ahr gjort ett bra tag nu. Har fått massa franska gjort, och de känns som att provet imorn kommer gå ganska bra, för det är mest repetition på massa lätt gramatik! Dä blir no' braa! Tänkte dra hemmåt inom en snar framtid. Imorn har jag också svenska redovisning och en annan gruppredovisning typ på torsdag eller nått (?), och eftersom min grupp skiter i så får jag göra hela det arbetet också. Kul.

Aja, nu ska jag börja packa ihop och gå mot tåget. PUSS!
♥ josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0