torsdag 13:e Maj

Hola!

Vaknade vid typ 11...lite ovanligt tidigt för mig en ledig dag som denna...
Ska dra mig till Kista med Nici o Ludde för att shoppa lite o se bio, The Last Song. Ni vet den m Miley Cyrus.
Hon är inte direkt min favorit men hans som ligger bakom filmens story, N...någonting :P Han e grym och skriver alla mina favoritfilmer typ som A Walk to Remember sen vare ngn till. Han har oxå skrivit Dear John :)

Skulle egentligen solat idag men d får väl bli imorn lr lördag :) Viktigt att hålla i brännan nu när man börjar få en. Ser inte så soligt ut idag, men det ser varmt ut dock. Har inte varit ute men ändå.
Hoppas d inte blir världens instabila låg/högtryck så ja får sjukt m huvudvärk idag. Brukar bli så när d åskar o har sig där uppe.

Ska kanske färga håret i helgen :D Längtar!

Nu ska ja äta något, har seriöst inte känns sån här hunger på läääääänge! Är glad att ja har tillgång till mat iaf o inte behöver ha känslan att ja snart äter upp den som sitter i soffan i vardagsrummet för att ja är så hungrig...:)

PoK //Elida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0