trött, sjuk, lycklig

AAAAASSÅ!
Jag känner att min hals är heeelt svullen o öm o min näsa är oanvändbar! Jag kvävs i mitt slem och inflammationen bakom örat ömmar som bara den!

Jag orkar...jag orkar...jag orkar.

Är ledig imorn som tur är. HOPPAS på allt att jag kommer få 30 kr av jennifer så ja kan dra o sola för d behöööövs! OM ja orkar o inte får feber igen dvs. Måste ju bli frisk till på fredag jao :'(

Göh...jag är iaf lycklig :D har haft en helt sjukt bra kväll! Har saknat mina killar så sjuuuuuuukt mkt...fick dock bara träffa Ivar o Fredde idag men d duger :D Får inte glömma Julle oxå men han går i skolan brevid, thank God! :D

Åh...vill inte gå en enda dag i min klass efter att ha träffat mina gamla klasskompisar :( buh...
Menmen, vi ska grilla tsms, vi ska sova tsms, vi ska umgås! MASSOR, hoppas jag!
Right Josse?

ÅHHHH vill bara pussa på dom o krama sönder dom tills dom dör...vill göra dom till små gosedjur som ja kan leka med o krama sönder! Gosh I love them...

OK...I'm tired! gooooooooood natt

//Elida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0