update...2

Ok...nu kommer toooorsdag :)

Hade engelskaredovisning i skolan! Josse fick MVG!!! o ja fick VG++++++++ bara för att ja satt m ena benet PÅ BORDET (!?) när ja redovisade...duktigt ;)

Seeen skulle Heidi, Dottir o jag dra till Sigtuna o äta glass för att d va så fint väder. Men så blev det inte...
Vi åkte in till stationen jag o Dottir, men då ser vi att stationen är full! Full av människor som inte kommer hem eftersom uppsalatågen OCH stockholmstågen var fullständigt OFF! Asså folk KOM INGENSTANS! Och jag vet hur det är när man ska vara o vänta på en ersättningsbuss som ALDRIG KOMMER! (En gång fastnade jag o Gabriel i solna! 2 på natten en söndag pga elfel o vi dog av kyyyyla eftersom vi stod o väntade ute i fleeera timmar.)
Och helt plötsligt åker 570 som jag o dottir satt på, men Heidi hade inte gått på bussen än så vi ba VAR ÄR HEIDI?! så ser vi henne stå o titta på alla människor som stod där...heelt lost var hon. Så vi börja asgarva o gick av vid Centrum. Nu hade vi bestämt oss för att åka till Kista ist.
När vi kmr till stationen kom vi på att det inte gick ngra tåg så vi tog bussen till Arlanda ist. Där skulle vi äta på Max o ha trevligt. MEN ICKE! Vi möts av en fet skylt där d står att från och med 29 april måste man visa boardingkort för att kma genom spärren vid max. OCH GISSA VILKET DATUM DET VAR? Jo, 29 april! Sweet...

Så vi fikade på 7eleven ist :)



Haha, dottir ringer heidi



Sweet...



Dottir visar hur gott (?) mjölk är

//Elida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0