vilken dag/kväll

Asså! Vilken dag! :)

Var som sagt på bio o såg The Last Song med Cicci, Ludde o Nici. Asså den va såå bra o ja grina asmycket. Vet inte vad d e för fel haha, har aldrig, ALDRIG, varit en som grinar, now I am hahah.

Påväg hem så skulle vi vänta på bussen i en halvtimme eftersom 581 bara går en gång i timmen på helgdagar. Men det spöööööregnade! Sååå mkt regn! Så vi ba sprang ut i d tills vi blev genomblöta verkligen. Sen bad vi Gabriel hämta oss när vi började frysa. Såå vi drog hem till mig, bakade kladdkaka, tittade på bilder o videos, sen såg vi Allt För Min Syster...Den var nog bättre första gången jag såg den (då ja grät så sjukt mkt) lr så äre för att klockan är 3 på natten o ja är för trött för känslor haha.

Jag måste seriöst skaffa en kamera så ja kan börja ta en massa kort, blir inte mkt med mobilen asså, trots dens 8.1 megapixlar ;)

Asså! Idag har ja varit så kaffesugen så d e sjukt! Haha, ja köpte en stor latte på waynes innan bion o den typ wow, d går inte att beskriva känslan efter 2 klunkar :))) Sen fick ja mer sug...så ja köpte en efter bion! Mmm.

Men nu! Godnatt!
//Elida.

Kommentarer
Postat av: sara davidsdottir

haha elida du börjar bli som heidi :S kaffeberoende, inte bra!!! :P

2010-05-14 @ 13:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0